Pobierz program mpCRM

Program mpCRM dostępny jest dla systemów Windows oraz macOS.

Pobierz v18.11.28 (75.8 MB) - dla Windows

Pobierz v18.11.28 (65.4 MB) - dla macOS

Pobierz v18.11.28 (65.4 MB) - dla macOS (Retina)

Wersja dla systemu Windows automatycznie rozpoznaje rodzaj zainstalowanego systemu i instaluje program w wersji 32- lub 64- bitowej. Jeśli zatem pracujemy w Windows 64-bit, mpCRM będzie także w takiej wersji zainstalowany. Dzięki temu będzie wydajniejszy, a praca w nim znacznie przyjemniejsza.

Wymagania: Windws Vista lub nowszy, OS X 10.9 (Mavericks) lub nowszy; min. 4 GB RAM, min., 300 MB HDD, procesor Pentium 1 GHz

Lista zmian

Numery wersji programu mpCRM określają jednocześnie datę ich wydania, np. wersja 18.11.6 oznacza, że program został wydany 6 listopada 2018 roku.

Wersja 18.11.6

  • [Ogólne] Nowe ikony i elementy graficzne;
  • [Ogólne] Nowy sposób wyświetlania niektórych rekordów w postaci kafelek;
  • [CRM] Nowy sposób prezentacji zdarzeń;
  • [CRM] Nowa zakładka Tablica;
  • [Projekty] Dodano obsługę Zdarzeń i Tablicy;

Wersja 18.3.27

  • [CRM] Nowe raporty dla modułu CRM;
  • [Import] Poprawiony import danych z formatu Excela (XLS, XLSX), w tym automatyczne wykrywanie danych;
  • [System] Dynamiczne wyświetlanie powiadomienia o ilości relacji dodanych do danego dokumentu;
  • [System] Możliwość szyfrowania tworzonych kopii bezpieczeństwa;

Wersja 17.5.24

  • [Ogólne] Możliwość ustalenia kolejności pozycji na wydrukach dokumentów;
  • [Ogólne] Możliwość wyszukiwania na listach produktów w dokumentach;
  • [Ogólne] Wizualizacja wymaganych pól, filtrów, pól wyszukiwania itp.;
  • [Ogólne] Możliwość ukrywania prawego panelu z narzędziami wyświetlanego w różnych miejscach programu;
  • [Ogólne] Możliwość rozszerzenia listy produktów w dokumentach skrótem klawiszowym oraz zapamiętywania związanego z tym ustawienia;
  • [Oferty] Możliwość tworzenia ofert wariantowych;
  • [Oferty] Możliwość tworzenia katalogów i cenników;
  • [Projekty] Możliwość powiązania projektu z kampanią;
  • [CRM] Możliwość powiązania poszczególnych pracowników z kampanią;
  • [CRM] Możliwość duplikacji kampanii;
  • [Zamówienia] Dodano import zamówień z serwisu Cdiscount;

Wersja 17.4.3

  • [Planowanie] Możliwość określania planów do wykonania (na dowolne okresy, pracowników itp.);
  • [CRM] Możliwość wprowadzania szybkich zdarzeń;
  • [CRM] Możliwość wyodrębnienia okna z kalendarzem;
  • [CRM] Możliwość słownikowego definiowania rodzajów zadań i zdarzeń;
  • [Interfejs] Możliwość przewijania panelu z filtrami;
  • [Interfejs] Możliwość ukrywania lewego panelu menu (CMD+M);
  • [Interfejs] Możliwość ukrywania prawego panelu w oknie głównym;
  • [Interfejs] Nowe menu Skróty zapewniające dostęp do opcji z panelu Przyciski szybkiego uruchamiania;
  • [Integracje] Integracja z bramką SMSLabs.pl;
  • [Inne] Możliwość tworzenia buforów z zaznaczonymi rekordami;
  • [Inne] Narzędzia do hurtowych modyfikacji w dok. handlowychm, zamówieniach, ofertach, indeksie produktów itp.;
  • [Inne] Możliwość kopiowania i wklejania pozycji pomiędzy dok. handlowymi, ofertami, zamówieniami itp.;
  • [Inne] Możliwość zaznaczenia kilku kategorii i wyświetlenia elementów należąych do ich sumy;
  • [Inne] Możliwość określania alternatywnych nazw dla innych wersji językowych;
  • [Inne] Rozbudowa mechanizmów reguł o możliwość tworzenia niefiskalnych wydruków;
  • [Inne] Możliwość drukowania kopii paragonu;
  • [Inne] Możliwość dodawania pozycji do dok. handlowego bez zamykania okna wyboru produktu;
  • [System] System monitorowania zmian w rekordach;
  • [System] Obsługa grafiki w oparciu o GPU karty graficznej (wersja BETA, wzrost wydajności na macOS o ok. 200%);
  • [System] Możliwość wyboru grafiki Low i Retina;
  • [System] Prekompilacja modułów (wzrost wydajności o ok. 60%);
  • [System] Współdzielenie bibliotek i wtyczek (wzrost wydajności o ok. 10%);

Wersja 15.11.30

  • Nowość! Dodano generator dokumentów i obsługę szablonów dokumentów;
  • Nowość! Dodano możliwość hurtowej modyfkacji zadań, informacji o kontrahentach;
  • Nowość! Dodano możliwość hurtowego zatwierdzania przesyłek w firmie kurierskiej DPD;
  • Nowość! Dodano obsługę dodatkowych uprawnienień m.in. widok cen zakupu, wykresów sprzedaży, nieswoich rekordów itp;
  • Nowość! Dodano nowy mechanizm drukowania listy rekordów z obsługą podsumowań;
  • Rozbudowano obsługę planowania tras;
  • Poprawiono moduł Rozliczeń cyklicznych;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.11.2

  • Nowość! Dodano obsługę mapy Google, m.in. podglądu lokalizacji kontrahentów;
  • Nowość! Dodano wewnętrzny komunikator;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.8.31

  • Nowość! Dodano nowe importy dokumentów, m.in. Symfonia Handel i Makro;
  • Zmieniono sposób zapisywania rekordów - dodanie pozycji do dokumentu automatycznie zapisuje go w bazie danych;
  • Dodano możliwość definiowania wyjątków w planie pracy dla pracowników;
  • Rozszerzono globalną wyszukiwarkę o dodatkowe źródła przeszukiwania;
  • Dodano możliwość edycji kategorii wewnątrz dokumentów;
  • W module CRM dodano podgląd Faktur, Zamówień, Ofert, Płatności i innych informacji w kontrahentach;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.7.13

  • Nowość! Dodano globalną wyszukiwarkę;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.6.29

  • Nowość! Dodano integrację z firmami kurierskimi: Siódemka i K-EX;
  • Poprawiono synchronizację z kalendarzami Google i Live;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.6.16

  • Nowość! Dodano możliwość tunelowania połączeń do baz danych poprzez SSH;
  • Nowość! Dodano możliwość przechowywania załączników na serwerach SFTP;
  • Nowość! Dodano możliwość synchronizacji z kalendarzami Google i Live w środowisku Windows;
  • Nowość! Dodano możliwość importu kontrahentów w formacie EDI++;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.6.1

  • Nowość! Dodano możliwość importu kontaktów do przygotowywanych kampanii;
  • Nowość! Dodano możliwość eksportu bazy kontrahentów do formatów XML oraz CSV;
  • Nowość! Dodano możliwość wyboru oddziału podczas wystawiania dokumentów handlowych itp.;
  • Nowość! Dodano możliwość wyświetlenia podglądu dokumentu wprost z listy rekordów;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.5.4

  • Nowość! Dodano możliwość tworzenia Szablonów wiadomości;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.4.27

  • Nowość! Dodano wsparcie dla systemu Windows XP;
  • Nowość! Dodano możliwość importu danych o kontrahentach z bazy programu RAKS;
  • Nowość! Dodano możliwość synchronizacji danych z inną bazą danych (w tle);
  • Nowość! Dodano możliwość kopiowania bazy w inne miejsce (w tle);
  • Nowość! Dodano możliwość tworzenia lokalnego lusta dla zdalnych baz danych (w tle);
  • Nowość! Dodano możliwość synchronizacji zadań z kalendrzem Google (w środowisku Mac OS);
  • Nowość! Dodano możliwość synchronizacji zadań z kalendrzem Microsoft Live (w środowisku Mac OS);
  • Nowość! Przyjazne nazwy folderów załączników;
  • Nowość! Dodano trzy nowe skórki;
  • Dodano możliwość określenia wersji językowej faktury na poziomie okna jej edycji;
  • Dodano możliwość wysyłania wiadomość SMS dla dowolnej grupy odbiorców z każdej listy rekordów (okna faktur, zamówień, zgłoszeń itp.)
  • Dodano możliwosć listowania różnego rodzaju rekordów dla zadanego dnia (np. zamówień, ofert, korespondencji itp.)
  • Poprawiono obsługę Płatności, wyciągów bankowych, dokumentów KP i KW;
  • Poprawiono raporty VAT;
  • Poprawiono szablony dokumentów;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.4.13

  • Nowość! Rozszerzona obsługa wtyczek (ang. plugins), dająca duże możliwości dla zewnętrznych developerów;
  • Nowość! Dodano możliwość ustawienia tła dla szablonów dokumentDokumentów w obrocie**;
  • Nowość! Dodano obsługę nowych uprawnień (eksport, import danych);
  • Nowość! Nowy sposób wyświetlania pól formularzy dla adresów zagranicznych;
  • Nowość! Dodano możliwość edycji konfiguracji baz danych dostępnych na liście;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.4.7

  • Nowość! Dodano mechanizm eksportu danych do formatów XML i CSV;
  • Nowość! Nowe okno Stawki i Współczynniki;
  • Nowość! Rozszerzono mechanizm Reguł;
  • Nowość! Wbudowano nowy interpreter i język programowania LangBSX (na potrzeby reguł, pisania wtyczek itp.);
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.3.30

  • Nowość! Mechanizm importu z zewnętrznych baz danych SQL;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.3.16

  • Nowość! Dodano funkcje dostępu do danych o kontrahencie z dowolnego okna programu;
  • Nowość! Dodano funkcje dostępu do zaplanowanych zadań z dowolnego okna programu;
  • Poprawiono wygląd niektórych elementów interfejsu;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.2.23

  • Nowość! Rozbudowano moduł CRM w tym dodano kalendarz z widokiem dziennym, tygodniowym i miesięcznym;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 15.2.3

  • Nowość! Dodano funkcję hurtowego drukowania kopert i etykiet z adresami;
  • Nowość! Zmiany w interfejsie - nowe ikony oraz zmiany w układzie menu;
  • Nowość! Nowy mechanizm kopiowania pozwalający na kopiowanie pomiędzy sobą faktur, zamówień, danych kontaktowych itp.;
  • Poprawiono obsługę bazy danych SQLite;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 14.11.12

  • Nowość! Możliwość oznaczania rekordów w bazie danych;
  • Poprawiona obsługa raportów oraz edytora wydruków;
  • Poprawiona obsługa eksportu do plików PDF (przezroczystość grafiki, zawijanie tekstu);
  • Poprawione zgłoszone błędy;
  • Poprawiona stabilność w środowisku OS X;

Wersja 14.10.2

  • Nowość! Wbudowana obsługa lokalnych baz danych Firebird (w systemie Windows; domyślnie zastępuje SQLite);
  • Nowość! Obsługa baz danych Interbase;
  • Nowość! Nowe skórki w programie: Systemowy, Zielony, Pomarańczowy i Nowoczesny;
  • Nowość! Nowy system powiadomień w oknie głównym aplikacji;
  • Nowość! Nowy panel wykresów w oknie głównym aplikacji;
  • Nowość! Pierwsza wersja Podręcznika użytkownika;
  • Nowość! Kreator Pierwsze kroki;
  • Nowość! Dodano podpowiedzi w oknach z tabelami;
  • Poprawa wydajności programu w środowisku Windows;
  • Optymalizacja połączeń z zewnętrznymi bazami danych;
  • Poprawiony kreator tworzenia bazy danych;
  • Poprawiony kreator otwierania baz danych;
  • Poprawiony mechanizm wysyłania wiadomości e-mail;
  • Usunięto zgłoszone błędy;
  • UWAGA! Od tej wersji aplikacja nie obsługuje systemu Windows XP;

Wersja 14.9.15

  • Nowość! Obsługa kampani mailingowych i SMS-owych (w tym możliwość wysyłania masowych korespondencji);
  • Nowość! Możliwość wysyłania dokumentów na adres e-mail wprost z okna podglądu wydruku;
  • Nowość! Obsługa serwerów pocztowych (wysyłanie) - obsługa protokołów SSL i TLS;
  • Nowość! Możliwość eksportu tabel bezpośrednio do formatu Excela, z zachowaniem formatowania kolumn itp;
  • Dodano możliwość eksportu listy rekordów do formatów CSV, HTML oraz PDF;
  • Dodano możliwość ręcznego ustawienia adresu klienta mpFirma;
  • Dodano blokadę wielokrotnego uruchomienia aplikacji w środowisku Windows;
  • Poprawiono generowanie dokumentów PDF;
  • Poprawiono obsługę baz danych: MS SQL, PostgreSQL, Firebird;
  • Poprawiono obsługę wbudowanego serwera TCP/IP;
  • Poprawiono mechanizm automatycznego budowania sieci firmowej;
  • Poprawiono wykresy słupkowe widoczne w oknie głównym;
  • Poprawiono mechanizm numeracji dokumentów;
  • Poprawiono stabilność i wydajność;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 14.9.1

  • Nowość! Nowy moduł automatycznych aktualizacji modułów;
  • Poprawiono stabilność i wydajność, szczególnie w środowisku Mac OS;
  • Usunięteo zgłoszone błędy;

Wersja 14.8.13

  • Nowość! Dodano nową (dmyślną), jasną skórkę!
  • Nowość! Dodano rozbudowany mechanizm Uprawnień dla użytkowników; Indywidualne nadawanie uprawnień i/lub grupowe uprawnienia;
  • Nowość! Dodano przycisk Testowania połączenia w oknach Otwierania oraz Tworzenia baz danych;
  • Nowość! Dodano mechanizm raportowania wszystkich zmian dokonywanych w rekordach;
  • Nowość! Dodano dodatkowe okno pozwalające użytkownikom na zmianę swoich haseł oraz numerów telefonów do powiadomień;
  • Poprawiono instalator aplikacji, aby instalował tylko 32- lub 64- bitową wersję Chromium;
  • Poprawiono wydajność programu; Wbudowano mechanizm odzyskiwania pamięci nieużywanych modułów i okien; Lepsza obsługa połączeń z bazami danych;
  • Usunięto zgłoszone błędy;

Wersja 14.8.6

  • Nowość! Możliwość tworzenia i zarządzania dowolnie wieloma bazami danych;
  • Nowość! Obsługa baz lokalnych (SQLite) oraz zdalnych (MySQL, MariaDB, MS SQL, Firebird, PostgreSQL);
  • Nowość! Rozbudowany moduł wiadomości SMS. Możliwość wysyłania i odbierania wiadomości SMS, sprawdzania statusu doręczenia, wysyłania powiadomień do zdarzeń;
  • Nowość! Mechanizm automatycznego, cyklicznego tworzenia kopii bezpieczeństwa;
  • Nowość! Funkcja Wykonaj skrypt pozwalająca na uruchamianie zewnętrznych skryptów/pluginów;
  • Nowość! Pełna obsługa czytników kodów kreskowych; Obsługa prefiksów i sufiksów;
  • Nowość! Zintegrowany serwer BSX usprawniający komunikację pomiędzy wieloma stanowiskami aplikacji;
  • Nowość! Natywne menu pod systemem Mac OS;
  • Nowość! Zaawansowany edytor szablonów dokumentów; Umożliwia tworzenie wielu wariantów szablonów, dowolne modyfikowanie ich wyglądu itp.
  • Nowość! Obsługa loga firmy i drukowania loga na dokumentach oraz kopertach;
  • Nowość! Kalkulator odsetkowy; (Obsługa odsetek podatkowych, gospodarczych i dowolnych);
  • Nowość! Dodano funkcję importu danych na podstawie szablonów BSX Import;
  • Nowość! Obsługa tunelowania HTTP/HTTPS (nawiązywanie połączenia do bazy MySQL dostępnej tylko lokalnie na danym serwerze);
  • Nowość! Obsługa nowego miejsca przechowywania załączników. Od teraz załączniki można przechowywać na serwerach z wykorzystaniem protokołu HTTP. Wraz z funkcją tunelowania umożliwia to korzystanie z baz danych i załączników na serwerach, których polityka bezpieczeństwa nie umożliwia zdalnego nawiązywania połączeń do FTP i serwerów SQL;
  • Dodano możliwość ukrycia bocznego menu oraz dodano skróty do funkcji w menu głównym;
  • Poprawiona obsługa wydruków, m.in. wydruk listy rekordów;
  • Poprawiono mechanizm odzyskiwania z kopii bezpieczeństwa; Możliwość odzyskiwania poszczególnych tabel bazy danych;
  • Poprawiono wydajność (znacząca redukcja obciążenia procesora);
  • Poprawiono liczne elementy graficzne;
  • Poprawiona stabilność i wydajność programu w systemach Mac OS;

Wersja 14.4.11

  • Pierwsza publiczna wersja aplikacji mpCRM